• Slalomové tyče Eurogripp - Eurogripp.cz
  • Slalomové tyče Eurogripp - Eurogripp.cz
  • Slalomové tyče Eurogripp - Eurogripp.cz
  • Slalomové tyče Eurogripp - Eurogripp.cz
  • Slalomové tyče Eurogripp - Eurogripp.cz

Slalomové tyče Eurogripp s homologací FIS

Výměna, reklamace, vrácení

Objednal jsem si špatnou variantu a chci zboží vyměnit

Pokud vám nesedí varianta zboží (např. velikost nebo barva) lze výrobek vyměnit do 14 dnů od obdržení zásilky. Zvolte si jinou alternativu, kterou máme u nás na eshopu a uveďte ji v reklamačním formuláři. Výměna zboží je ZDARMA (poštovné a balné hradíme my).

Chci zboží vrátit bez udání důvodů

Zakoupené zboží z našeho e-shopu máte právo vrátit bez udání důvodů do 30 dnů od provedení objednávky. Ke vrácenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad , který potvrdí, že jste zboží zakoupili u nás a usnadní nám identifikaci daného zboží a požadavku. Velice bychom ale uvítali jakoukoliv zpětnou vazbu, abychom pro vás vybraný sortiment a nakupování ještě více zlepšili. Vrácení zboží je ZDARMA (poštovné a balné hradíme my).

Na mém zboží se vyskytla vada a rád bych jej reklamoval

To nás velice mrzí. Pokusíme se dát celou situaci rychle do pořádku. Vyřízení reklamace urychlíte tím, že budete postupovat dle návodu níže. Výměna zboží je ZDARMA (poštovné a balné hradíme my).

Jak postupovat při výměně či vrácení zboží

1 Vyplňte protokol

Vytiskněte si reklamační protokol a vyplňte jej dle pokynů.

2 Zabalte zboží

Zabalte reklamované zboží do balíku. Přibalte k němu vyplněný reklamační protokol a kopii faktury kterou jste od nás při zakoupení obdrželi.

3 Odešlete balík

Balík zaneste na poštu a odešlete na adresu:

MůjEshop
Obchodnická 777
333 22, Nákupisko
  • Do balíku, který jsme vám zaslali jsme přiložili vratku, veškeré náklady na poštovné hradíme my.
  • Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.
  • V reklamačním protokolu nezapomeňte zaškrtnout, zda zboží vracíte nebo vyměňujete
Vaši reklamaci vyřešíme v nejkratším možném termínu, nejpozději však do 30 dnů dle podmínek Reklamačního řádu. O průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat.

V případě jakýchkoliv dotazů nás kontaktujte.

(+420) 555 999 888

reklamace@mujeshop.com